Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:08:24+01:00
Możesz np. opisać jak żyją w tych dzielnicah ludzie, pokazać ich mieszkania albo jak spędzają czas dzieci i młodzież, czym się zajmują. Jak wygląda życie w tych dzielnicach z punktu widzenia normalnego człowieka.
1 5 1
2010-01-30T14:09:15+01:00
Np.
- opisz że dzieci chodzą po bogatych ulicach i żebrają bo ich rodzice zamiast pracować bo nie maja pieniędzy na chleb to piją za pożyczone pieniądze albo na kreche,
- rodzice dają dziecią swoją ostatnią kromke chleba,