Odpowiedzi

2009-10-05T15:38:37+02:00
Kwasek cytrynowy z wodą jednorodna
trzeba odparować wodę

drobno zmielonego pieprzu z cukrem niejednorodna
trzeba najpierw rozpuścić cukier i zabrać pieprz a następnie wyparować wodę i zostanie cukier

węgla aktywnego z wodą jednorodna
Jeśli dobrze zrozumiałem to wystarczy podgrzać węgiel aby wyparowała woda

kaszy jęczmiennej z kaszą manną. niejednorodna
ręcznie
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T15:42:28+02:00
A) podgrac mieszaninę do tego stopnia aby woda wyparowała a kryształki zostały(wykorzystuje sie tu różniće wrzenia) następnie wodę skroplić(m.jednorodna)
b)mieszanine wsypać do wody rozpuści się wtedy cukier pieprz zostanie odcedzic mieszaninę, następnie wodę z solą podgrzać aby woda wyparowała została sama sół,wodę skroplić(m. niejednorodna)
c)pogrzac mieszanię aby woda wyparowała a węgiel aktywny został(różnica temperatur wrzenia), wodę skroplić (m.jednorodna)
d)przesianie przez sito o odpowiednich oczkach(większe zostaną a mniejsze przelecą przez dziurki sitka(m.niejednorodna)
14 4 14