Zadanie 1:Siła to wielkość fizyczna zaliczana do wielkości:
a)skalarnych
b)niemianowanych
c)wektorowych
d)procentowych

Zadanie 2: Który materiał dobrze przewodzi ciepło:
a)aluminium
b)szkło
c)drewno
d)plastik

Zadanie 3 :Temeperatura pokojowa wynosi 20C. Jaka jest wartość tej temperatury w skali Kelvina?


Z góry bardzo dziękuję :*

3

Odpowiedzi

2010-01-30T14:02:01+01:00
2010-01-30T14:02:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:03:23+01:00
Zadanie 1:
Siła to wielkość fizyczna zaliczana do wielkości:
odp c. wektorowych

Zadanie 2:
Który materiał dobrze przewodzi ciepło:
odp a. aluminium


zadanie 3.
293.15