Odpowiedzi

2010-01-30T14:04:51+01:00
2010-01-30T14:05:51+01:00
Pierwszy pomost, mierzący 31,5 metra, zbudowany został w 1827 przez dra Jerzego Haffnera. Następnie, do końca XIX wieku, molo wydłużone zostało do 150 m, a w 1910 do 315 m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:10:38+01:00
Pierwszy pomost o długości 41 m został wybudowany przez dr Jerzego Haffnera, lekarza wojsk napoleońskich, w 1829 roku. Do końca XIX wieku Molo wydłużyło się do 150 m, by w roku 1910 osiągnąć 315 m. napewno jest dobrze.jestem tego pewien.
1 5 1