A)Co dziesiąty uczeń ma brata i nie ma siostry, co czwarty uczeń ma siostrę i nie ma brata, a co dziesiąty ma zarówno brata, jak i siostrę.

Jedynacy stanowią....% uczniów tej szkoły, a ...% uczniów ma rodzeństwo.

b) 10 blondynek spośród 200 pań to ...% tych pań.

c) Zamień procenty na ułamki zwykłe i skróć je.
80%

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:14:40+01:00
A)Co dziesiąty uczeń ma brata i nie ma siostry, co czwarty uczeń ma siostrę i nie ma brata, a co dziesiąty ma zarówno brata, jak i siostrę.

Jedynacy stanowią 55% uczniów tej szkoły, a 45% uczniów ma rodzeństwo.

b) 10 blondynek spośród 200 pań to 20% tych pań.

c) Zamień procenty na ułamki zwykłe i skróć je.
80%
80%=80/100=8/10=4/5
5 4 5
2010-01-30T14:17:40+01:00
A) Jedynacy stanowią 55% uczniów tej szkoły, a 45% uczniów ma rodzeństwo.

b) 10 blondynek spośród 200 pań to 5% tych pań.

c)80%= 8/10= 4/5
4 4 4
2010-01-30T14:20:35+01:00
100/10=10%-ma brata
100/4=25%-na siostrę
100/10=10%-ma brata i siostrę
100%-10%-25%-10%=55%-jedynacy

a)jedynacy stanowią 55%uczniów a 45% uczniów ma rodzeństwo

b)10 blondynek spośród 200 to 5%

c)80%=8/10=4/5