Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:13:31+01:00
Do najgroźniejszych pasożytów, które zatruwają organizm należą tasiemiec uzbrojony i glista ludzka. Można się nimi zarazić spożywając zakażone mięso lub inne pożywienie, którego wcześniej dotykaliśmy brudnymi rękami. W ten sposób jaja pasożytów lub ich larwy dostaną się do wnętrze naszego ciała. Ich obecność powoduję wymioty i biegunkę, co odwadnia i osłabia organizm.

Jak się nie zarazić :
nie spożywać niedogotowanego mięsa .
trzeba przestrzegać zasad higieny osobistej i żywienia
nie jeść nieumytych warzyw i owoców
nie pić zanieczyszczonej wody np. z jeziora, rzeki.

:)
6 5 6
2010-01-30T14:13:37+01:00
Zarażenie glistą ludzką:
-jedzenie nie umytych warzyw, owoców
-przez kontakt ze zwierzętami
zarażenie tasiemcem
-jedzenie surowego mięsa z nieznanego pochodzenie
Zapobieganie zakażeniu
-dabaie o higienę, mycie warzyw i owoców, picie wody przegotowanej, jedzenie mięsa upieczonego wysokiej temp
4 4 4