Odpowiedzi

2010-01-30T14:10:39+01:00
Modlitwa jest bezgranicznym zaufaniem do boga poniwaz w modlitwie powirzamy bogu nasze tajemnice modlimy sie do niego o zdrowie pomoc szczescie.......i wierzymy ze nam pomoze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:11:16+01:00
Modlitwa jest to bezpośredni wzrot do Boga, któremu ofiarowujemy wszystkie swoje myśli, problemy. Nie każdemu człowiekowi ufamy i nie każdego rozumiemy w takich ludziach ne pokładamy nadziei. To dlatego moglitwa - wzrot do Pana Boga jest zaufaniem i ofiarowaniem swoich tajemniec.