Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:19:21+01:00
A= 4
b= 8

a² + b² = c²
16 + 64 = c²
c = 4√5

P = 1/2 ab = 16

16 = 1/2 c * h
16 = 1/2 * 4√5 * h
h = 16/2√5
h = 8√5

pzdr ;)
2010-01-30T14:22:54+01:00
A=4
b=8
a²+b²=c²
4²+8²=c²
16+64=c²
c²=80
c=4√5

4*8/2=4√5*h/2
32=4√5*h/:4√5
h=8:√5
2010-01-30T14:23:52+01:00
8^2 + 4^2 = x^2
64+16=x^2
80=x^2 / zpierwiastkować
x=pierwiastek z 80
x=4 pierwiastki z 5

sorki za brak symboli :P