Odpowiedzi

2010-01-30T14:14:32+01:00
Dział historii zajmujący się więzami rodzinnymi.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Genealogia
1 5 1
2010-01-30T14:15:09+01:00
Nauka, która zajmuje się badaniem więźi rodzinnych pomiędzy ludźmi. Stopien pokrewieństa itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:16:47+01:00
Jest to nauka pomocnicza w historii, która zajmuje się badaniem więzów rodzinnych. genealog tworzy drzewa genealogiczne, herby rodziny itp. stara sie poznać daną rodzinę od korzeni
1 5 1