Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:22:30+01:00
Można zbudować dla nich specjalne rezerwaty (coś w stylu zoo - tylko na wolności i żeby miały tam jakby swoje naturalne otoczenie)
Można wprowadzić zakaz przywożenia ich do Polski
2 5 2
2010-01-30T14:23:09+01:00
Zakladac rezerwaty i nie wycinac ich srodowisk naturalnych (lasy w Afryce)
2010-01-30T14:25:56+01:00
Nie zabierac ich ze swojego kraju do zoo.

1 5 1