Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:26:50+01:00
A)k=1400 l=78900 m =23900 n=108000 o=348000
b)k=1000 l=79000 m =24000 n=108000 o=348000


a)1653000 zł
1353000 zł

b)1650000 zł
1350000 zł
16 4 16
Ty chyba nie wiesz ile co ma zer.
w b) l masz zle bo powinno byc 80000
2010-01-30T14:29:57+01:00
A)do setek
14
789
239
109
1080
3480
b) do tys.
1
79
24
11
108
348


2)
a)do tys.
1653
1353
b)do 10 tys.
165
135
7 3 7
2010-01-30T14:31:21+01:00
K = 1400, l = 78900, m = 23900, n= 108000, o = 348000
k = 1000, l = 79000, m = 24000, n = 108000, o = 348000

1653000zł- 1650000zł
1353000zł - 1350000zł

Tak Myślę z Góry THX :DD
9 4 9