Odpowiedzi

2010-01-30T14:26:19+01:00
Wynalezienie koła garncarskiego, system dziesiętny liczb,wozy na 4 kołach więcej nie pamiętam
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:28:59+01:00
KULTURA:
literatura: Eneida,Sztuka poetycka,Sztuka kochania,Metamorfozy
historiografia:Roczniki,Dzieje,Germania,Żywoty Cezarów,O wojnie domowej i galińskiej
ARCHITEKTURA
kolseum,panteon posąg Cezara,łuk Tytusa,kapitol,akwedukty
Nauka:mowy sądowe i polityczne Cycerona,prawo XII tablic
7 4 7