Ułoż w porządku chronologicznym nazwiska z ramki i umieść je na osi czasu.

oś czasu: od VIII w p.n.e. do XXI w n.e.

nazwiska:
- Zbigniew Herbert
- Mikołaj Rej
- Umberto Eco
- Tadeusz Różewicz
- Homer
- Henryk Sienkiewicz
- Ignacy Krasicki
- Maria Konopnicka
- Adam Mickiewicz
- Edwart Stachura
- Cyprian Kamil Norwid
- Sławomir Mrożek


to zadanie jest w podreczniku "Między nami 2" zad.4 str. 175

2

Odpowiedzi

2010-01-30T14:36:11+01:00
Zbigniew Herbert

- Umberto Eco
- Tadeusz Różewi

- Edwart Stachura

- Sławomir Mrożek
starożytność-Homer,renesans-mikołej rej oświecenie-Ignacy krasicki romantyzm- Adam Mickiewicz Cyprian Kamil Norwid pozytywizm-maria konopnicka henryk sienkiewicz wspołczesność tadeusz różewicz edward stachura zbigniew herbert Umberto Eco pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:36:21+01:00
1. Umberto ECO
2. Zbigniew HERBERT
3. HOMER
4. Maria KONOPNICKA
5. Ignacy KRASICKI
6. Adam MICKIEWICZ
7. Sławomir MROŻEK
8. Cyprian Kamil NORWID
9. Mikołaj REJ
10. Tadeusz RÓŻEWICZ
11. Henryk SIENKIEWICZ
12. Edward STACHURA
1 5 1