Odpowiedzi

2010-01-30T14:33:28+01:00
Należy dobrze się ubrać- nałożyć ubrania z tkanin, które są trudne do przebicia. Użyć jakiegoś środka przeciw kleszczom, a po powrocie rtrzeba dokładnie obejrzeć ciało i ubranie.

liczę na NAJ...
36 4 36
2010-01-30T14:33:36+01:00
Przed wycieczką do lasu należy popsikać się środkiem, który chroni przed kleszczami. Natomiast po wycieczce należ dokładnie sprawdzić, czy na ubraniach lub na ciele nie ma kleszczów.
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:38:45+01:00
Wybierając sie do lasu należy pamiętać o koryciu na głowę,może byc założona apaszka lub chusta na szyję.Najlepiej jest załozyć spodnie i kryte obuwie.Można odzież popryskać preparatem od kleszczy,a po przyjściu do domu,należy starannie wytrzepać wszystkie ubrania,sprawdzić czy na naszym ciele,a szczególnie w miejscach odbłoniętych nie ma kleszcza,jeśli natomiast jest,miejsce to należy posmarować spirytusem i delikatnie go usunąć.Weazie gdy miejsce to będzie zaczerwienione należy pójść do lekarza.Dobrym sposobem uniknięcia zakażenia przez kleszcze jest poddanie się szczepieniu ochronnemu.
27 4 27