Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:35:32+01:00
Miałam to samo ;d

1.Nadali mu ten przydomek,ponieważ wprowadził wiele reform.
2.Miał ten przydomek bo był odważny,miał honor i trwałość w dążeniu do celu.
3.Władcy nadawano przydomek charakterystyczny dla jego rządów,oraz dlatego,że on był wysokiej postury.
4.Dzięki Karolowi Wielkiemu państwo wzrosło na sile,dzięki podboją i dobrze prowadzonej polityce przyczynił się do wzrostu rangi państwa.
114 4 114
2010-01-30T16:24:20+01:00
Wprowadził wiele reform :
1. reforma monetarne
2.reforma skarbowa
3.dobrze rządził krajem
4. wprowadził reforme wojask
5.rozwinął imperium
6.był wzorem idealnego rycerza
149 2 149