Odpowiedzi

2010-01-30T14:37:28+01:00
Moje hobby to fotografowanie. Zdjęcia które robię sprawują mi tyle frajdy. Interesuję się także kotami. te milusie i puchate zwierzątka wprawiają mnie w dobry nastrój.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:39:44+01:00
Moje hobbi to robienie zdjęc
lubie fotografować przyrodę zwierzęta oraz ludzi.
znam wszystkie rodzaję aparatów
moim drugim hobby jest opieka i zabawa z kotkami.
najbardziej lubię małe kotki.
znam też wszystkie rasy kotów, wiem co im do jedzenia podawać jak io nich dbać aby nic im się nie stało