Zad.1 suma liczby 5 i y
zad.2 różnica liczby 20 i iloczynu liczb 3 i b
zad.3 suma liczby 7 i x pomniejszona o iloczyn liczb 2 i x
zad.4 ośmiokrotność liczby a
zad.5 kwadrat liczby x powiększony o 4
zad.6 kwadrat liczby y powiększony o 4 razy
zad.7 kwadrat liczby x pomniejszony o 7
zad.8 siódma część kwadratu liczby x

3

Odpowiedzi

2010-01-30T14:40:10+01:00
1)
5+y
2)
20-3b
3)
7+x-2x
4)
8a
5)
x(kwadrat)+4
6)
4y(kwadrat)
7)
x(kwadrat)-7
8)
1/7 x(kwadrat)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:40:31+01:00
Zad.1
5+y
zad.2
20 - 3b
zad.3
(7+x) - 2x
zad.4
8a
zad.5
x² + 4
zad.6
4y²
zad.7
x² - 7
zad.8
1/7x² ( / - to kreska ułamkowa)
2 3 2
2010-01-30T14:44:16+01:00
Zad.1 5+y
zad.2 20-3*b=20-3b
zad.3 7+x-2*x=7+x-2x
zad.4 8*a=8a
zad.5 x²+4
zad.6 x²*4=4x²
zad.7 x²-7
zad.8 x²÷7
2 3 2