Odpowiedzi

2010-01-30T14:46:12+01:00
Dzięki niej mogę się dowiedzieć wszystkiego o przeszłości naszego świata kraju i wydarzeń które wywarły wpływ na życie ludzi
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:49:38+01:00
Historia według mnie jest bardzo ważna. Uczymy jej po to, aby wiedzieć co się działo dawno temu. Bez niej nie bylibyśmy godni żyć na tym świece. Myślelibyśmy, że te wszystkie wynalazki jakimi się teraz możemy posługiwać spadł tak z nieba. Ale tak nie jest ludzie ludziom upraszczają tą wędrówkę po Ziemi. A te wszystkie wojny, które były prowadzone były tylko dlatego, aby człowiek, który teraz żyje miał lepsze życie niż nasi przodkowie. Więc uważam ze naprawdę warto się uczyć historii.
2 5 2