Odpowiedzi

2010-01-30T16:04:17+01:00
1 listę z rzeczami które chce zabrać
2 spakować się wg sporządzonej listy
3 upewnić się co do godziny wyjazdu
4 sprawdzić czy wszystko masz
5 wyruszamy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:59:24+01:00
1. Musze spakować swoje rzeczy.
2.Musze uzupełnić paliwo w swoim aucie.
3.Musze zamknąć dom.
4.Musze przypomnieć sąsiadowi aby podlał moje kwiaty kiedy mnie nie będzie.
5.Musze sprawdzić czy zgasiłam światło.