Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:51:34+01:00

a)1000% liczby 0,01 to ......... 0,1
0,1% liczby 1000 to .......... 1

b)10% liczby to 0,01 to.......... 0,001
0,01% liczby 10 to.......... 0,001
1 1 1
2010-01-30T14:54:30+01:00
A)10
1

b) 0.001
0.001

PS. nie jestem pewny
2 5 2
2010-01-30T14:57:17+01:00
A)
1000%-x
100%-0,1
x=1000% *0,1
----------------- =0,10
100%


b)100%-1000
0,1%-x
x=0,1% * 1000
-----------------=1
100%

b)10%-0,01
100%-x
x=100% *0,01
------------------=0,1
10%

0,01%-x
100%-10
x=0,01% *10
----------------- x=0,001
100%
2 2 2