Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T14:52:47+01:00
{x+y=(x-y)*7
{x=2+y

2+y+y=7(2+y)-7y
2y+2=14+7y-7y
2y=12
y=6
x=2+6=8
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T14:56:50+01:00
X-pierwsza liczba dodatnia
y-druga liczba dodatnia

x+y=7(x-y
x=y+2

x+y=7x-7y
x=y+2

-6x+8y=o
x-y=2/*6

-6x+8y=0
6x-6y=12+

x sie skrócą
2y=12/2
y=6
x=6+2

x=8
y=6
16 4 16
2010-01-30T17:07:36+01:00
{x+y=(x-y)*7
{x=2+y
2+y+y=7(2+y)-7y
2y+2=14+7y-7y
2y=12
y=6
x=2+6=8
PoZdRoo:)
8 3 8