Odpowiedzi

2010-01-30T15:02:13+01:00
Dom w Czarnolesie jest duży,ma dużo pomieszczeń.Na ścianach wiszą zdjęcia Kochanowskiego i są cytaty z jego trenów,ściany są czerwone. Jest kilka zabytków z jego domu. Jest tam wielki ogród. Przed domem stoi ławka i jest jego pomnik a kolo domku jest stawik i jeszcze za domem lipa
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:16:13+01:00
Dom w Czarnolesie jest duży. Na zewnątrz stoi ławka. Znajduje się tam też ogromny ogród. Niedaleko budynku znajduje się pomnik Kochanowskiego oraz znana nam m.in. z jego wiersza lipa.

5 3 5