Odpowiedzi

2010-01-30T15:10:52+01:00
Ludzie we współczesnym świecie są wulgarni i ordynarni . Są też bardzo wygodni , zauważmy , że coraz wiecej powstaje kin z kanapami , telefonów dotykowych itd . Młodziez posługuje sie slangiem , ale tez wulgaryzmami . pali papierosy , trawke i pije alkohol.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T15:12:49+01:00
Życie ludzi we współczesnym świecie jest w ciągłym biegu i w stresie .
Kobiety ciągle są zabiegane a męszczyxni dużo pracują , i na dodatek jemy nie zdrową żywność . Jest bardzo dużo opieki nad dziećmi i wogóle duzo spraw domowych , codziennie kobiety muszą gotować obiad dla rodziny i sprzątać mieszkanie . Jedyny dzień mamy w niedziele , w ten dzien mamy odpoczynek jednak dobrze że bóg stworzył taki dzien gdzie mozna odpocząc po ciężkiej pracy , niektórzy równiez maja wolną sobote i niektórzy musza tez pracować w niedziele , co jest bardzo przykre .ogólnie zycie we współczesnym swiecie jest bardzo trudne , gdyz mamy kryzys gospodarczy , drogie sa artykuły i jestesmy w ciągłym biegu xD
2 5 2