Odpowiedzi

2009-10-05T15:45:10+02:00
-Głoszę Ewangelię
-Kocham bliźniego
-Pomagam
-Modlę się za innych
2009-10-05T15:46:36+02:00
Swoją religie obchodze w taki sposób
-uczeszczam do koscioła
-chodze na religie
-pomagam drugiemu człowiekowi
-obchodze wszystkie świeta kościelne
-żyje w zgodzie z innymi religiami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T15:47:23+02:00
-modląc się
-chodząc do kościoła
-postępując zgodnie z dziesięcioma przykazaniami
-przystępując do sakramentów swiętych
-nosząc krzyżyk przy sobie jako symbol chrześcijan
-uczestnicząc w ważnych wydarzeniach kościelnych
-przystępując do spowiedzi
-jeżdząc na pielgrzymki