Skala 1:5000

1). Uzupełnij:
1cm na planie Torunia odpowieda.... metrom w terenie.

2).Odcinek, który na tym planie ma długość 3cm, ma w rzeczywistości ma długość:
A.300m B.3km C.150m D.1,5km

3).Odcinek, który na planie ma długość 5mm, ma w rzeczywistości długość:
A.10m B.100m C.25m D.250m

4).Jaka jest długość katedry świętych Janów?
A.ok.25m B.ok.50m C.ok.75m D.ok.100m

5).Powierzchnia Rynku Staromiejskiego (razem z miejscem zajętym przez Ratusz) wynosi ok. 7500m2, czyli:
A.ok.7,5a B.ok.75a C.ok.7,5ha D.ok.75ha

jak najszybciej pliz

3

Odpowiedzi

2010-01-30T15:08:51+01:00
1) 50m
2)C
3)C
4)B
5)B
1 1 1
2010-01-30T15:11:06+01:00
1:5000
1cm-5000cm
1cm-50m

1.1cm-50m

2.C 3cm*50m=150m

3.5mm-25m

4.nie rozumiem-nie ma danych katedry

5.7500m²=75a czyli odp.B
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T17:28:39+01:00
1). 1cm na planie Torunia odpowiada 50 metrom w terenie.
2). Odcinek, który na tym planie ma długość 3cm, ma w rzeczywistości ma długość: C.150m.
3). Odcinek, który na planie ma 5mm, ma w rzeczywistości długość: D.250m.
4). Jaka jest długość katedry świętych Janów?: B.ok.50m
5). Powierzchnia Rynku Staromiejskiego (razem z miejscem zajętym przez Ratusz) wynosi ok. 7500m2, czyli: B.ok.75a
5 4 5