Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:05:44+01:00
Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie w dużej mierze przez 23 rozmieszczone w całej polsce parki narodowe , parki krajobrazowe , rezerwaty , ale tez jeziora , morze , do którego turyści czesto przyjeżdzają z innych krajów , jak i zabytki np wrocąłwia , czy krakowa
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T15:20:50+01:00
Polska jest niewątpliwie atrakcją turystyczną o czym świadczyć mogą tłumy urlopowiczów nad morzem, czy też w górach. Jednakże ostanimi czasy obserwować możemy zjawisko, które z turystyką niewiele ma wspólnego.
3 3 3
2010-01-30T17:56:54+01:00
Z całą pewnością Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie.
Świadczą o tym przepiękne krajobrazy oraz zabytki.
Nie bez powodu z roku na rok przybywa do nas
coraz większa ilość turystów.
1 5 1