Odpowiedzi

2010-01-30T15:13:37+01:00
7,2=x*(x-0,2)
7,2=x^2-0,2x

x^2-0,2x-7,2=0
delta=o,o4+4*7.2
delta=28,84
pierwiastek z delty=5,3
x1=0,2+5,3/2=2,75
l=2*2,75+2*(2.75-0,2)=5,5+5.1=10,6
2010-01-30T15:26:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:40:53+01:00
P=7.2
P=a*b
a=x
b=80%x=0.8x

7.2=x*0.8*x
x^2=7.2:0.8
x^2=9/pierw.
x=3

a=3
b=0.8*3=2.4

L=2*a+2*b
L= 2*3+2*2.4
L= 6+4.8
L=10.8m
Odp. potrzeba 10.8m siatki