CZTERY RAZY TA SAMA LICZBA !
Wylicz liczbę, którą należy dodać do wszystkich czterech składników podanego dodawania tak, aby równanie było poprawne.


655_ + 399_ + 407_ = 1487_

NA KOŃCU KAŻDEJ LICZBY ZNAJDUJE SIĘ "_" , W TYM MIEJSCU MA BYĆ DANA LICZBA !
powtarzam cztery razy ta sama !

3

Odpowiedzi

2010-01-30T15:27:56+01:00
Albo jest błąd wyniku i pytanie moja czy można dodać w miejsce ''_ '' tylko cyfre jednocyfrową czy ma to być liczba dwucyfrowa ? , bo dodając do siebie liczby co podałaś i dodając na końcu największa jednocyfrową 9 to wychodzi tak :
6559+3999+4079=14637
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:43:10+01:00
Chyba zapomniałaś o jednym składniku(bo napisałaś "do wszystkich CZTERECH" składników"), bo w innym przypadku to nie ma rozwiązania.
2010-01-30T16:53:39+01:00
X - liczba

665 + 399 + 407 =1471
14870-14710 = 160

2x=160
x=80

nie istnieje taka liczba.