Odpowiedzi

2010-01-30T15:23:26+01:00
Szkoła Rycerska (Korpus Kadetów) założona przez Stanisława Augusta Poniatowskiego miała kształcić obywateli i oficerów pragnących dobra pństwa.Przeznaczona była dla młodzieży szlacheckiej,uczono w niej przedmiotów ogólnych i wojskowych.Młodzi byli wychowywani w duchu patriotyzmu i wierności królowi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:24:23+01:00
Celem tej szkoły była:
nauka języków obcych.
przygotowanie się do zawodu wojskowego oraz do służby cywilnej
nauka fechtunku – sztuki władania szablą lub szpadą,
jazdy konnej,
tańców,
czasem także muzyki
1 5 1