Utwórz wskazane części mowy od podanych wyrazów:
grzeczny rzeczownik:
przysłówek:
piękny rzeczownik:
przysłówek:
myśleć rzeczownik:
przysłówek:
śpiewać rzeczownik:
przysłówek:
złoto rzeczownik:
przysłówek:
brat rzeczownik:
przysłówek:

3

Odpowiedzi

2010-01-30T15:21:35+01:00
Grzecznosc
grzecznie
pieknosc
pieknie
myslenie
myslowo
zloto
zloto
brat
bratnie
2 4 2
2010-01-30T15:23:32+01:00
Grzeczny rzeczownik: grzeczność
przysłówek: grzecznie
piękny rzeczownik: piękność
przysłówek: pięknie
myśleć rzeczownik: myślenie
przysłówek:myśląc
śpiewać rzeczownik: śpiewanie
przysłówek: śpiewając
złoto rzeczownik: złoto
przysłówek: złociście
brat rzeczownik: brat
przysłówek:
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:23:35+01:00
Grzeczny rzeczownik: grzeczność
przysłówek: grzecznie
piękny rzeczownik: piękność
przysłówek: pięknie
myśleć rzeczownik: myślenie
przysłówek: myślowo
śpiewać rzeczownik: śpiewanie
przysłówek: śpiewnie
złoto rzeczownik: to jest rzeczownik
przysłówek: złoto
brat rzeczownik:
przysłówek: bratersko
11 4 11