Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:31:49+01:00
Mają do tego specjalnie przystosowane skrzela.
2010-01-30T15:36:19+01:00
Aloza
amur
babka
babka
babka
babka
babka
babka
babka
bass
bass
belona
boleń
brzana
brzana
brzanka
certa
cierniczek
ciernik
ciosa
czarniak
czebaczek a
dennik
dobijak
dorsz
gładzica
głowacica
głowacz
głowacz
iglicznia
jelec
jesiotr
jesiotr
karaś
kiełb
koza
koza
koza
krąp
kur
kurek
labraks
leszcz
lin
lisica
makrela włóczni
1 5 1