Odpowiedzi

2010-01-30T15:34:55+01:00
Synu ! Uważaj na to, abyś nie latał zbyt blisko słońca, aby wosk się nie stopił,a le też uważaj na wodę, abyś się nie utopił! Bądź ostrożny !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:39:38+01:00
Ikarze, wiesz doskonale,że to co za ciepłe, parzy nas. Wiedz, że Słońce to nic innego jak kula ognia, tylko położona daleko od nas. Uważaj, by nie sparzyć się nim. Klej, którym skleiłem skrzydła, może nie wytrzymać próby temperatury.
Pamiętaj też, że Morze nadaje wilgoci i Twoje skrzydła mogą być zbyt mokre, by unieść Twój ciężar. Leć rozważnie, na odpowiedniej wysokości, by w pełni cieszyć się lotem.