Odpowiedzi

2010-01-30T15:39:47+01:00
# Informacja,
# Korelacja,
# Kontynuacja,
# Rozrywka,
# Mobilizacja .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T15:39:59+01:00
Autobusy
tramwaje
samoloty
pociągi



Informacja,
Korelacja,
Kontynuacja,
Rozrywka,
Mobilizacja .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:40:24+01:00
Środki społecznego komunikowania o szerokim zasięgu, czyli prasa, radio, telewizja, Internet, a w szerszym znaczeniu także książka, film, plakat, kino. Środki masowego przekazu to element kultury masowej.