Odpowiedzi

2010-01-30T15:38:35+01:00
5/9 = 6/10

50 ≠ 54

Odp. nie, nie sa prostokatami podobnymi.

pzdr ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T15:39:33+01:00
50/90=60/100
5/9=6/10
sprowadzamy do wspólnego mianownika, czyli 90
50/90=54/90
równanie jest sprzeczne, więc prostokąty NIE są podobne
1 5 1
2010-01-30T15:47:46+01:00
5/9
6/10
do wspolnego mianownika
50/90
54/90

Odp: Prostakaty nie sa podobne .