Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:45:11+01:00
Rodzice;
-opieka
-zapewnienie srodkow matewrialnuch
-rozwoj kulturalny
-nauka netykiety
-wsparcie
-ogolnie pojmowana pomoc
dzieci
-milosc
-zaufanie
-szczerosc
-posluszenstwo
-radosc
2010-01-30T15:45:45+01:00
Rodzice:
-powinni zapewnić dzieciom wyżywienie
--II- ubranie
-powinni kochać swoje dzieci
-dać im możliwość do nauki
-zapewnić im dom
dzieci:
-powinne pomagać rodzicom
-powinne opiekować się rodzicami na starość
2010-01-30T15:46:57+01:00
Rodzice:
-zapewnienie bezpieczeństwa
-pomoc w nauce
-rodzice powinni być tzw. ramieniem do wypłakania dla dziecka, czyli oparciem w trudnych chwilach
-pomoc w różnych sytuacjach
-dostarczenie pożywienia i innych ważnych środków wychowania i dorastania

Dzieci:
-pomoc w obowiązkach domowych
-zachowywanie osobistej kultury czyli zachowywanie się dobrze itp.
-pomoc rodzicom na starość, kiedy będą już w kwiecie wieku

Pozdrawiam ;D