UZUPEŁNIJ TABELKĘ
SKALA 1cm na mapie-jaka to odległość w terenie?
___________________________________________________________
1 : 10 000 10000 cm=_________m=_________km
1 : 75000 ______cm=_________m=__________km
1 :2500000 ________cm=_________m=__________km

3

Odpowiedzi

2009-10-05T15:57:11+02:00
1 : 10 000 10000 cm=_____100____m=___0,1______km
1 : 75000 _75000_____cm=__750_______m=___0,750_______km
1 :2500000 _2500000_______cm=___25000______m=_____25_____km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T15:58:05+02:00
1 : 10 000 10000 cm = 100m = 0,1km
1 : 75000 75000cm = 750m = 0,75km
1 :2500000 2500000cm = 25000m = 25km
2009-10-05T15:59:58+02:00
1:10 000 10 000cm=100m=0,1km
75000cm=750m=0,75km
2500000cm=25000m=25km