Odpowiedzi

2010-01-30T15:55:35+01:00
X= 1
y = 1
z = 2
przykłady :
1) x-y=0
1-1 = 0
2) 1+1+2=4
3) 1+2 •1+ 3•2=9
1+2+6=9
Myślę że pomogłam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:58:21+01:00
X-y=0
x+y+z=4
x+2y+3z=9

x = y
y + y + z = 4
y + 2y + 3 z = 9

x = y
z = 4 - 2y
y + 2y + 3 * (4 - 2y) = 9

x = y
z = 4 - 2y
y + 2y + 12 - 6 y = 9

x = y
z = 4 - 2y
-3y = -3 /: (-1)

x = y
z = 4 - 2y
y = 1

x = 1
z = 4 - 2*1
y =1

x = 1
z = 2
y = 1
1 5 1
2010-01-30T16:07:34+01:00
Moim zdaniem sa to takie odpowiedzi ale nie wiem jak to rozwiazac .
x=1
y=1
z=2

sprawdzenie
x-y=0
1-1=0

x+y+z=4
1+1+2=4

x+2y+3z=9
1+2×1+3×2=9