Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T15:56:35+01:00
Babciu, z okazji Twoich urodzin chcę Ci życzyć:
Zdrowia - Ponieważ to najważniejsze. Nie ma zdrowia, nie ma nic..
Szczęścia - Tego nigdy nie za wiele.
Zadowolenia z wnuków i wnuczek, aby nigdy Cię nie opuszczali i często odwiedzali.
Pieniędzy - Będzie wszystko, to będą i one
i życzę Ci wielu, wielu, wielu sukcesów!
Kocham Cię babciu ;*

Pozdrawiam ;D
62 3 62
2010-01-30T15:58:59+01:00
Droga Babciu uśmiechnij się
przecież dzisiaj jest Twój dzień
dlatego przesyłam całusa mocnego
życząc Ci szczerze wszystkiego dobrego.
76 4 76
2010-01-30T16:07:49+01:00
Kochana babciu!.
Z okazji twoich urodzin życzę Ci
Zdrowia,szczęścia,pogody ducha,
pociechy z dzieci i wnuczków,
i abyś została z nami jak najdłużej.

Kochana babciu!
Jest w roku taki dzień,
W którym smutki idą w cień,
Więc z okazji tego dnia
Posłuchaj co Ci życzę ja:
Dużo zdrowia i radości,
Szczęścia w życiu i miłości,
Moc najpiękniejszych wrażeń
I spełnienia wszystkich marzeń.
radosnej minki oraz
mnóstwa prezencików.


Kochana babciu:
(Imię) dziś wielki dzień Twojego święta
i (moje imię) o Tobie pamięta
więc z okazji (np.60) urodzin
składam ci moc życzeń:
uśmiechu, zdrowia, radości,
mnóstwa prezentów i gości,
przyjaźni wielkich i małych,
wielu przygód niebywałych
i uśmiechu wesołego i wszystkiego,
wszystkiego najlepszego!

45 4 45