Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:00:17+01:00
Józef Klemens Piłsudki, Roman Stanisław Dmowski, Wojciech Korfanty , Ignacy Mościcki, Zofia Kossak, siostra Matylda Getter
6 4 6
2010-01-30T16:00:34+01:00
1.Roman Stanisław Dmowski
2.Stanisław Wojciechowski
3.Ignacy Mościcki
4.Edward Rydz
5.Władysław Grabski
6.Witold Chodźko
7.Stefan Banach
8.Szymon Askenazy
9.Stefan Jaracz
10.Stanisław Ignacy Witkiewicz
2 4 2