Odpowiedzi

2010-01-30T16:00:25+01:00
Potrzebna jest duza sprawność ruchowa. Taka osoba musi być giętka i dobrze rozciągnięta. Nie może bać się nowych figur czy podnoszeń.
33 4 33
2010-01-30T16:00:55+01:00
Myślę, że potrzebna jest ogromna charyzma i umiejętność tańczenia. Jeżeli taniec jest czyimś hobby idzie mu to całkiem nieźle i kocha to co robi.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2010-01-30T16:02:39+01:00
Jeżeli chcemy tańczyć nowoczesne tańce, musimy byc przede wszystkim bardzo elastyczni, ponieważ muzyka nowoczesna jest zróżnicowana i niekeiedy bardzo trudna jest choreografia. Musimy mieć dużo silnej woli, zaangażowania i duzo wolnego czasu. Nasz charakter powinien byc bardzo twardy i nie powinniśmy się poddawać nawet jeżeli coś nie wychodzi tak jak byśmy chcieli. Nasze zaangażowanie przyniesie wielki sukces i zadowolenie co będzie kolejnym krokiem do podjęcia kolejnego ciężkiego wyzwania.

Ty też mozesz wygrać: http://www.wygraj100.info/?t=2534117
47 4 47