Odpowiedzi

2010-01-30T16:02:22+01:00
Zima za oknem,
mój wzrok skierowany jest za spadającym soplem,
Bałwan ze śniegu,
wygląda jak byłby w biegu,
Sople na murze wiszące,
już od godziny są topniejące,
Śnieżka daleko rzucona,
przypomina lecącego balona,
Mróz na termometrze widniejący,
jest już jak zima bledniejący ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:31:20+01:00
Wolę żyć w najgorszej okrutnej prawdzie niż szczęśliwie w kłamstwie....

Kiedy czas ci szybko mija
Nawet nie wiesz gdy swe życie przepływasz
Najpiękniejsze chwile z niego
W ułamku sekundy na zawsze tracisz
Żyjesz fikcją bo nie chcesz znać prawdy
Straciłaś przyjaciół ,ich zaniedbałaś
Nie miałaś dla nich w ogóle czasu bo wciąż całymi latami nad tym co nie istotne rozmyślałaś .

Miej nadzieję bo to jedyne
Co tak naprawde Tobie zostało
Żyj każdym dniem jakby był to ostatni .

To moje własne wierszyki ! ;p