Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-30T16:00:45+01:00
W zimie można robić bałwana :) rzucać śnieżkami jeździć na nartach sankach worku,fajnie jest jak ci zamraża się nos :)można robić drifty :D
3 2 3
2010-01-30T16:01:37+01:00
Jaie są zalety pór roku

lata: wolne od szkoly-wakacje, kąpiele w morzu, jeziorze, plaża, lody, brazowa opalenizna,

zimy: piękne widoki na pierzynke śniegu, gory,korzystanie z sanek, stoków narciarskich

wiosny: natura budzi sie do zycia, rosliny rozkwitaja, ptaki śpiewaja, krzewy wydaja owoce

jesieni: zbieranie kolorowych liści i robienie figurek z kasztanow i zapalek :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:24:47+01:00
Zalety wiosny sa takie że można podziwiać budzącą się do życia naturę.Wszystko rozkwita i odżywa. Świat się zieleni ,ptaki śpiewają. Można nosić mniej ubrań i jeżdzić rowerem.
Lato jets to najwspanialsza pora roku. Daje mnóstwo radości. Latem mamy wakacje , można odpoczywać i nocowac pod gołym niebem. Urządzać biwaki ,jeżdzić rowerem i rolkami. Latem można się opalać i kąpać w morzu.
Jesień jest to szara pora roku ale nie oznacza to że nie można się bawić. Wszystko zmienia barwy na złociste,żółte i na wszystkie ciepłe odcienie. Ziwerzęta robią zapasy .
Zima jest porą roku w której odbywają się ferie zimowe od szkoły. MOżna jezdzić na łyżwach i na nartach . Zimą świetnie możeby bawić sie na sankach lub rzucając ise sniezkami .
4 3 4