Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:08:20+01:00
Gdybym mogłabyć deszczem to chciałabym być wielką ulewą z piorunami. Wtedy mogłabym pokazać całemu światu swoje emocje. Czułabym sie komuś potrzebna, ponieważ burze też mają swoje zalety. Czułabym się też odpowiedzialna za ten świat ponieważ burze może wyrządzieć wiele krzywd. Każdy mógłby podziwiać moją siłe. Byłabym niezależna od wszystkich. To ja bym decydowała kiedy ma być ciepło i słonecznie, a kiedy ma być naprawde źle.
1 5 1
2010-01-30T16:46:04+01:00
Gdybym była deszczem,byłabym delikatną mżawką. Byłabym letnim deszczem. Padałabym w promieniach słońca sparwawiając ludziom radość i przyjemność. Delikanta i ciepła. Lecz zawsze mogłabym przekształcić sie w ulewę wylewając wszystkie moje łzy smutku. Wyrazić swoje emocje. Będąc smutną poganiałabym ludiz do domu ze złością lejąc jak z cebra .Będąc szcześliwa zachęcałabym ich do wyjścia na zawnątrz. Ja tańczyłabym z promieniami słonecznymi a odchodząc zostawiłabym po osbie piękny kolorowy ślad. Chciałabym być takim właśnie deszczem.Zmiennym czyli takim jak ja...
1 5 1