Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:15:40+01:00
A=3cm
b=4cm
c=5cm
H=8cm
____________

P=?
Pc=ab+cH+bH+aH= 3 * 4 + 5 * 8 + 4 * 8 + 3 *8 = 12 + 40 + 32 + 24 = 108cm²


Odp . Pole wynosi 108cm² .

proszę : **
2010-01-30T16:21:30+01:00
Pole podstawy
Pp=1/2a*h
Pp=1/2 3*4
Pp=1/2*12
Pp=6cm

h=8

Pole boczne
Pb=3*8+4*8+5*8
Pb=24+32+40
Pb=96cm

Pole całkowite
Pc=2*Pp+Pb
Pc=2*6cm+96
Pc=12+96
Pc=18cm
odp pole całkowite graniastosłupa wynosi 108cm²