Odpowiedzi

2010-01-30T16:16:44+01:00
Wysyłka priorytetowa to wysyłka która ma specjalną niebieską naklejke. Oznacza to ze list lub paczka jest doworzona do klientaszybciej niż zwykły list. Pieniądze za tą przesyłkę wysyłamy na konto , a potem czekamy w domu na przesyłkę.
Wysyłka normalna jest to wysyłka która idzie normalnie dorogą pocztową bez żadnych przyśpieszeń. Pieniądze za nią wpłacamy po zakupie danej rzeczy.

Wysyłka za pobraniem jest to wysyłka za za którą płacimy na poczcie gdy mamy pewność że to ta wysyłka którą chcieliśmy.

Wysyłka normalna za pobraniem jest to wysyłka która idzie normalnie bez żadnych przyśpieszeńa odbieramy ją na poczcie. Najpierw na poczcie kiedy przyjdzie za nią płacimy a potem ją otrzymujemy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:16:57+01:00
Priorytet : Szybka wysyłka
Normalna : Wysyłka Która Dojdzie w 7 Dni
Priorytet za pobraniem : Szybka Wysyłka z zapłaceniem za cały koszt wysyłki przy odbiorze.
Normalna za pobraniem : Wysyłka Która Dojdzie w 7 Dni i trzeba zapłacić za cały koszt wysyłki przy odbiorze.


Myślę że pomogłam ...
Liczę na Naj ;]]
4 4 4
2010-01-30T17:29:55+01:00
Priorytet : Szybka wysyłka
Normalna : Wysyłka Która Dojdzie w 7 Dni
Priorytet za pobraniem : Szybka Wysyłka z zapłaceniem za cały koszt wysyłki przy odbiorze.
Normalna za pobraniem : Wysyłka Która Dojdzie w 7 Dni i trzeba zapłacić za cały koszt wysyłki przy odbiorze.
3 2 3