Odpowiedzi

2010-01-30T16:17:34+01:00
Składniki: D Gb A C E
Interwały: 1 3 5 b7 9
e | - - - - O - -
b | - - - - O - -
g | - - - - O - -
d | - - - O - - -
a | - - - - O - -
e | X - - - - - -


dokładniej tutaj
http://akordy.treno.pl/akord-d9.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:17:49+01:00
Http://akordy.taby.pl/
nzajdz literę d a potem poszukaj 9 i u góry będziesz miał ustawienie palców na strunach