Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:21:27+01:00
W tym roku kolęda duszpasterska była fantastyczna. Zawsze gdy ją wspominam to się uśmiecham. Nie było to typowe spotkanie z księdzem kiedy mówi się o sprawach parafii. To było coś wyjątkowego. Wraz z całą rodziną i księdzem modliliśmy się a nastepnie rozmawilaiśmy o naprawdę waznych sprawach.
2010-01-30T16:48:11+01:00
Podczas Wizyty Duszpasterskiej jak co roku gościł u Nas w domu ksiądz z parafi do której uczęszczam. Podobnie jak w zeszłym roku odwiedził nas wikariusz, młody sympatyczny ksiądz pełen zapału i chęci do pracy. Rozmawialiśmy jak koledzy ze szkoły było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem. MMyślę że księża teraz bardzo się zmienili i chcą nawiązać jak najszerszy dialog z młodzieżą. Ta myśl jest dobrym powodem do zastanowienia się nad poszeżeniam swojej wiary.
2010-01-30T17:53:15+01:00
Podczas Wizyty Duszpasterskiej jak co roku zagościł u nas ksiądz proboszcz.
Poświęcił nasz dom i ich mieszkańców. Siadł i poprosił mnie, abym dał mu mój zeszyt od religi. Gdy dałem proboszczowi zeszyt uradował się i powiedział, że bardzo ładnie piszę. Opowiadał nam o innych wizytach i powiedział, że najlepiej ugościliśmy go my. Dał na podobizny Jezusa i klendarz liturgiczny i poszedł w dalsza podróż wizytować u moich sąsiadów.