Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:21:17+01:00
Powinieneś pójść do teatru na spektakl. To ci dobrze zrobi. Zobaczysz jak radzą sobie aktorzy na żywo i jak to wszystko wygląda. Co ci szkodzi!? Przecież idąc tam nic nie tracisz, a naweet zyskasz nowe doznania i wogóle...
3 3 3
2010-01-30T16:23:30+01:00
Dzisiaj odbywa się ciekawy spektakl pt. "Król Bizonów". Opowiada on o zwierzątku, które uważa się za pana tego świata. Podobno na koniec będzie super scena. Chodż, mowię ci będzie super. Postawię ci nawet cole.Wycodzimy jak cos o 18 00. Mam nadzieję ze sie podoba.
3 3 3