Co można powiedziec o doktorze zalewskim ojcu uli jaki był ? jak odnosił się do paciętów ? czy ula mogła na niego liczyć czy zmieniła o nim zdanie -napisz o tym w formie wypowiedzi uli datujących kilka lat po pamiętnycz wakacjach

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:25:38+01:00
Mój tata to wspaniały człowiek. Najpierw go nie doceniałam. Nie chciałam by wtrącał się w moje życie, moje sprawy. Jednak potem zrozumiałam, kim tak naprawde dla mnie jest. Zawsze mogłam na niego liczyc, tylko na początku tego nie rozumiałam. Niewydał Zenka, zaopiekował sie nim, pomógł odnaleźć mu wujka. Tak pieknie odnosił się do pacjentów. Był wspaniałym lekarzem.
Ula
3 3 3
2010-01-30T16:55:03+01:00
Mój tata jest świetnym rodzicem. Na początku nie mogłam się z nim dobrze porozumieć natomiast teraz jest o wiele lepiej. Rozumie moje problemy i co najważniejsze pomógł mojej Zenkowi;)