Odpowiedzi

2010-01-30T16:26:25+01:00
F8 F8 F8 F8 F8 F8 F8 podczas uruchamiania windowska na samym poczatku ... i tam wybrac cos z rozruchem z plyty cd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T16:26:52+01:00
Trzeba ustawić w BIOSIE że to co ma narpiew czytać to CD-ROM
ale ja zformatowałem kompa włożylem płytke i samo wystartowało

lub uzyć klawisza F8
1 1 1
2010-01-30T16:30:00+01:00
1.Włóż płytę
2.Potem uruchom ponownie komputer ( z płytą w środku)
3.Podczas włączania będzie trzeba nacisnąc jakiś klawisz ale to pojawi Ci się komunikat.
4.Następnie wybierz instalacje windowsa
5. Uwaga!! Podczas instalacji sformatuje Ci się dysk i stracisz wszystkie pliki na komcie .
6. Radzę skopiować i wrzucić na płytkę lub na Pendraiver :)
1 5 1